dilluns, 1 de març del 2010

Un rescat que va més enllà

Avui volia ensenyar-vos un vídeo que vaig conèixer ahir. Segurament, és un tema no gaire comú en aquest blog, però m'ha emocionat tant i m'ha fet reflexionar tant, que necessito compartir-ho.

Aquí el teniu (si us plau, val la pena mirar-se'l sencer, les tres parts):








En aquesta societat en què vivim on el més important és un mateix, els diners, les possessions, la posició social, etc... en una societat on tothom va a la seva bola i ningú es preocupa pel que té al seu costat, ni pel veí, ni molts cops pels amics. Aquesta és la societat que estem construint: una societat de consum i de l'un mateix. Una societat que tendeix a fer que cada persona es preocupi d'un mateix, a individualitzar-nos, a mirar-nos el melic constantment. En aquesta societat, per sort, encara hi ha gent com la del vídeo. Gent que anteposa la vida d'un amic, d'un conegut, a la pròpia. Gent que està disposada a deixar-ho tot per un amic. Moltes vegades, ens costa fer algun esforç per la gent que estimem, ens costa renunciar al que volem a vegades, per poder fer alguna cosa pel del costat. I hi ha gent que es deixaria la vida per altres. La vida!

Admeto que aquest vídeo m'ha deixat molt impactat. M'impressiona com la gent és capaç de donar-ho tot i posar totes les seves forces al servei d'un altre, encara que això pugui comportar els majors riscos possibles.

Espero que no sigui l'únic a qui aquest vídeo fa reflexionar, encara que només sigui reflexionar.



PD: Normalment, en aquest blog posem etiquetes als articles per a facilitar l'accessiblitat o la pròpia classificació. Estava pensant en quina etiqueta podria tenir aquest article que estic fent... No se m'acut altra que "humanitat", llàstima que no sigui a la llista.