dimecres, 7 de maig del 2008

Llibertat Franki! (II)


Em trec el barret!
Sí, em trec el barret davant l'actuació que ha tingut la Coordinadora d'Assamblea de Joves de l'Esquerra Independentista davant l'empresonament d'en franki.
Crec que no ho podien haver fet millor.
Des d'ahir a les 10hores del matí, dos joves independentistes es van penjar d'una de les grues que es troben a la Sagrada Família. Ho van fer per penjar una pancarta de grans dimensions on s'hi pot llegir: "LLIBERTAT FRANKI!".
Tenen la intenció de quedar-s'hi fins els dissabte a l'hora de la manifestació, és a dir, uns quatre dies allà dalt.
Em trec el barret, deia, perquè crec que ha estat la millor fórmula que hi havia per donar a conéixer aquesta injusticia. Per fer que la gent s'enteri d'un fet que segurament sense aquesta actuació no se n'hagués parlat gens fora de l'àmbit independentista i alternatiu.
No hi ha millor manera que donar-ho a conéixer que penjar-te al que segurament és l'edifici públic més important de la ciutat comtal.
I dic això perquè acabo de veure com al programa "El Club", de l'Albert Om, n'han estat parlant amb la advocada d'en Franki i també amb un dels joves que estan penjats a la Sagrada Família.


Avui, a les 19.00h: CONCENTRACIÓ davant la SAGRADA FAMÍLIA en suport a en FRANKI!!!!

Dissabte 10 de maig, a les 18.00h: MANIFESTACIÓ a la PLAÇA UNIVERSITAT per la LLIBERTAT D'EN FRANKI!!!!!


Quedant-nos a casa no aconseguirem res! Sortim al carrer a cridar contra les injustícies!
Us hi espero!

http://www.llibertatfranki.org/

Ací queda!
Siau!

2 comentaris:

Un Cop d'Ull ha dit...

Quins collons!

Si tothom fes igual per defensar el que vol...oi?

Àniims compaanys!


Un cop d'ull

Anònim ha dit...

Q????? El Franki???
L'abert??? El de 4t d'ESO????

Ai.... pobret... em sap grau...
Jo tmb estic amb ell! I per solidaritzarme vaig a penjarme desde el balco de casa, un moment que ara vinc!

1s
....
10s
....
30s
...
1 minut
....
2 minuts
....

Weno nois, ja soc aki! Ja me penjat i ja he tornat!

Ale! I cuan us aburriu... m'abiseu i quedem per penjarnos desde el pati del cole... amb una pancarta que digui... De Lecea dimisio! ;)

Amb molt de carinyu! I no us prengueu malament les meves paraules, sabeu que estic boja i soc aixi...

Weno, vaig a seguir penjada del balco, que ma molat!