dimecres, 28 de maig del 2008

Expulsat d'un joc on-line per ser independentista

Ahir vaig ser banejat permanentment del joc en linia tribalwars per ser independentista. En l'àmbit dels jocs on-line, ser "banejat" significa ser expulsat d'un joc o comunitat per haver incomplit les normes. Ahir va ser un dia que van igualar la meva ideologia al nazisme. Ahir va ser un dia on he vist la meva ideologia trepitjada per la opressió feixista pels que manen al joc en español.

Va 4 dies ja que se'm va bloquejar el compte fins que dintre de 20 dies sigui eliminat el meu compte de joc que porto durant més 1 any i mig fent créixer. Pels que no ho sapigueu tribalwars és un joc on-line ambientat en l'edat mitjana i consisteix en anar conquerint pobles dels enemics... a la vegada que tu et defenses d'ells a temps real. Per això jo després de un any i mig jugant al joc i amb 700.000 punts que són uns 65 pobles conquerits vaig ser banejat pel nacionalisme español, per els fatxes que ens oprimeixen dia rere dia.

El motiu que m'han donat és el següent:

"La sancion es por el nombre de estos 3 pueblos:

E - Terra Lliure
A -Borgut- Visca la Terra Lliure
C - Cremem junts la corona

En ellos se ha incluido deliveradamente un contenido de ideologia radical, prohibido expresamente por la normativa de juego."


És a dir ells consideren que demanar que la meva terra lliure és exaltar el terrorisme de la banda armada. Quan vaig decidir posar noms als meus pobles i en especial en aquest 2 primers, calculo molt bé les meves paraules perquè no hem poguessin banejar. Per això, jo hagués entès que posar "Visca Terra Lliure" sense l'article seria una exaltació al terrorisme o millor dit a la banda armada, però posant l'article simplement és dir que vull la terra lliure.

Posar terra lliure en el meus pobles, feia referència a la cançó de brams "Vull per demà" que acaba amb "Terra Lliure! Terra Lliure!" i no a cap banda terrorista. Per últim hi ha el sentit metafòric de Cremem junts la corona, que no crec que algú pensi que anem a incendiar a algú amb benzina i el assassinem, sinó que la nostre intenció es enderrocar la monarquia. Tot això per a ells és una ideologia radical, és a dir, segueixes

Primerament, pensava que era un simple error de desconèixer el català, però avui m'he adonat que ha estat un acte de covardia d'un jugador del joc. Un jugador que estava conquerint, al ser jo més bon jugador que ell, que em va denunciar perquè sabia que els noms estaven en català i perquè tinc pobles que es diuen "Amunt els separatismes" o "Guillem Agulló, ni oblit ni perdó."entre d'altres. I com que els que manen són uns feixistes que sembla ser que no es poden tenir ideologies diferents a les que tenen al seu melic, fa que em senti impotent.

Avui mateix enviaré un missatge a la empresa alemanya que controla el joc per intentar evitar el que sembla ja evitable. Salvar el meu compte. Ja no lluito per evitar que prenguin el compte de més d'un any de vida sinó per defensar que l'independentisme no és igual que el nazisme i que això no és més que un atac dels feixistes espanyols que intenten eliminar l'expressió d'expressió i de pensament. Ja m'han regalat un compte amb quasi els mateixos punts, però jo no vull això. Jo vull que és faci justícia.

No podran amb mi, lluitaré fins al final perquè es fagi justícia. Amb aquests actes no aconsegueixen res més que crear més odi del que tinc cap a Espanya. Cada cop em donen més ganes de lluitar sigui pel mitja que sigui per la llibertat del meu poble, tot i així, mai estaré a favor de cap banda armada que atenti contra la llibertat que em priven a mi.

O ara o mai!

Salut i força al Canut!

1 comentari:

Anònim ha dit...

hola amic independentista.

com al català no ho domino gens,i com vaig prometre,algun dia ho aprendré,deixés el meu comentari en espanyol.
bueno entrando al tema dire:
bajo mi punto de vista,es una cuestion personal en tu contra,cuando yo jugaba a ese mismo juego con el nik de "verduguin".mis pueblos tenian los siguientes nombres:
"pozo de arana"
"5 de la plata"
"el vesubio"
"E.S.M.A."
"la cacha"
etc,si se fijan,y ponen en cualquier buscador cualquiera de esos nombres les mostrara que eran centros de tortura,y desaparicion de personas durante la dictadura en argentina.........Y NADIE DIJO NADA
nunca se me cuestiono nada,al juego lo deje por cuestiones personales.
por eso amigo,espero recuperes tu cuenta.
un abrazo,y gracias por ser mi traductor...jaja