dissabte, 31 de maig del 2008

Aquest acord em preocupa

"No passarà, el senyor Camps no ho destruirà."

És aquesta notícia que va córrer ahir o abans d'ahir en que el govern català i el valencià havien arribat a l'acord a favor de la reciprocitat de TV3 i Canal 9, hem preocupa. Això significa que a finals d'any podrem gaudir de les notícies amb tendències Peperes del Canal nou però això no es preocupant perquè els valencians podran rebre notícies de Tv3 com han estat fent aquests últims anys. Aquesta notícia m'hauria d'alegrar però no sé perquè tinc un mal pressentiment que em produeix una desconfiança total cap al govern del senyor Camps.

Aquest mal pressentiment es fa més patent si recordem que fa uns mesos el senyor Camps havia dit que si TV3 no utilitzava el terme Comunitat Valenciana enlloc de País Valencià no hi hauria reciprocitat. Tinc gravada una entrevista al senyor Tresseras dient que aquest intent de Camps d'influenciar a la Tv3 no es permetria, però ara que... Cap notícia es fa ressó de si aquest nou acord el govern català s'ha baixat el pantalons o ha estat el govern de camps el que ha entrat en raó. Per aquest punt que tots eludeixen en la infinitat de notícies que hi ha publicades sobre aquesta notícia em fa realment por.

El més greu seria que dissimuladament com han fet amb la espanyolització de les notícies i esports, ho fagin ara amb la implantació del terme Comunitat Valenciana enlloc d'usar el terme País Valencià. Si arriba aquest dia, demanaré la dimissió d'aquest home que supodament ens representa per haver caigut sota les grapes del senyor Camps.

Espero que aquest malson no es cumpleixi, però si arriba, sentireu: "ja us ho vaig dir!"

Salut i força al Canut!