dimarts, 20 de maig del 2008

Deure independentista

L'altre dia un amic meu, em va preguntar per què coi portava cada dos per tres samarretes de caire independentista. La meva resposta va ser: perquè és el deure.

Sembla molt radical la resposta ho sé, sincerament tampoc arribo a aquest punt, però en un cert sentit sí. A no ser que declarem la guerra a l'Estat Espanyol (que ho veig poc viable) si el que volem és l'alliberament del nostre país de mans dels espanyols, si volem comformar un propi estat, s'ha d'aconseguir, sí o sí, una majoria independentista ferma que estigui disposada a voler canviar la nostra situació actual.


És per aquest motiu que jo em veig obligat o si més no, crec necessari que les persones que realment ho vulguin, és a dir, aquelles que s'han aconseguit treure la vena dels ulls transmetin aquesta idea a la gent que no ho ha fet.

Perquè cal entendre que els independentistes no som d'un altre planeta. No vam arribar a Catalunya en nau espacial i vam decidir posar-nos a tocar el que no sona al país veí. No va ser una inspiració divina, tampoc, el que ens motiva a aquesta lluita.

Crec que qualsevol català (remarco: català) i no parlo d'aquell que viu i treballa a Catalunya o per extensió als Països Catalans, sinó aquell que se sent català. Qualsevol català pot arribar a comprendre que la situació actual no és justa (ja en parlarem de les balances fiscals més endavant, com a pur exemple) que cal un procés de variació, de canvi. Realment no demanaré a una persona que viu i treballa a Catalunya però que se sent espanyola que s'avingui a la independència perquè seria incongroent, perquè ho ets català o ets espanyol. Perquè segons ho veig jo, no es pot ser de cap manera com diuen moltes persones: jo sóc espanyol i català; o s'és català o s'és espanyol. Encara que un carnet imposat digui el contrari.


És per això un deure per a mi, difondre la idea independentista i col·laborar en una creació d'una majoria independentista.


Aprofito per si a algú li interessa comprar roba combatent:






Ací queda
Siau!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bueno bueno... soc la q ha posat a parir anteriorment a l'Oleguer, i com ja he vist no han sentat gaire be les meves paraules.
Nomes dir que els amos d'aquest blog ja em coneixen i saben que ho faig en broma i amb carinyo i si no es aixi, (que crec que si), vull que sapiguen que la meva intensio amb els meus comentaris absurds, idiotes i contraris a la tematica d'aquest blog son completament en broma.

Si es vritat que man dit facha... bueno... cadascu que pensi el que vulgui de mi, pero com ja sabeu "amos del blog" jo ni em fico ni entro en temas de politica... Penso que actualment la politica no existeix, i el que tenim es un circ montat..
Com crec que sabeu... de facha re... pero tampoc em considero independentista, ni un extrem ni l'altre. Jo m'estimo molt Catalunya, pero per aquest motiu no odio tot el que va relacionat amb espanya, perque un 70% em sento catalana, pero un 30% em sento espanyola.
Bueno, aquest es el meu primer i ultim comentari serios que fare en aquest blog, aixi que espero que no tornin a sentar malament les meves paraules.
Ah! I percert, si que es vritat que penso que l'Oleguer es molt malo. XD I a en Bojan... ni tocarlo, eee!!! Que en Bojan es el millor!!!!

Finalment, apartir d'ara firmare com "Ladesempre" per tal que no em confongueu amb cualsevol altre..