dimecres, 14 de maig del 2008

La Selección Española! La Roja!

Ho sento, però no em puc estar d'exposar la meva ràbia davant aquest vídeo que vaig veure l'altre dia per las televisió.
Em fot molta ràbia veure com el Xavi, que relament em cau bé, participa en un anunci de la Selección, la nuestra!
Em fa ràbia veure com surt darrere de l'"andalú" d'en Sergio Ramos. Em fa ràbia que es foti a l'altura dels espanyols rematats, com són els seguidors de la Roja.
Només conec el cas d'un esportista, del qual n'estigui del tot segur, que va decidir no participar a la selecció nacional espanyola tot i ser-hi convocat, Miquel Masoliver. Aquest jugador d'hoquei sobre patins, del Barça, ha estat l'únic que s'ha plantat davant el país opressor per negar-se a jugar amb la selecció estatal. I a sobre el comitè espanyol d'aquella disciplina li volia imposar una sanció que consistia en no permetre-li jugar durant dos anys. Em sembla vergonyósa l'actitut de la Federación i meravellosa la del jugador.
I no dic que el jugador no tingui el total dret a jugar amb la selecció espanyola, per mi que faci el que vulgui, però em fot veure com un català pot dir: "yo también soy de la peña de la selección", no ho puc evitar!
No puc estar-me de expressar el que sento davant d'aquest exemple de no reconèixer ni acceptar l'opressió del país veí.
Ací queda (una mica desordenat d'idees)
siau!

2 comentaris:

Un Cop d'Ull ha dit...

Suposo que no tots tenen els collons i la convicció de Miquel Masoliver...

De vegades hi ha coses que penses que les fan a propòsit per provocar tu...en fi...

Ànims!



Un cop d'ull

Anònim ha dit...

i el U! U! Oleguer! ????