dissabte, 28 de juny del 2008

Barcelona i Bilbo no posaran pantalles grans pel partit de la selecció espanyola

Acabo de llegir una notícia del 20 minutos que ens venia que els ajuntaments de Barcelona i Bilbao s'han negat a posar pantalles grans a la ciutat per poder seguir la final de futbol de la selecció segons demanava el PP.

No sé com posicionar-me realment si a favor o en contra. Per una banda, veig que poden haver aficionats que li agradi la selecció espanyola i vulgui anar a veure el partit a aquelles pantalles (per augmentar l'orgull espanyol) i no sé si es bo evitar-ho (però ho poden veure en bars o casa, no?).

Però per una altra banda, veig que si les posessin hi hauria una batalla campal perquè algun sector dels independentistes que ho veuen com un símbol més de provocació i invasió espanyol, i un bon lloc per poder reclamar la nostra pròpia selecció (mentre els altres celebren la seva). A més, si hi hagués una concentració de nacionalisme espanyol que tan aflora aquests dies donaria peu a molts a fer el que van intentar dir que la Monumental de Barcelona es va omplir per una corrida de toros (recordo que em nego a posar "correguda de braus" perquè l'acte no es mereix ni una traducció del nom) i dir els catalans no volen ni independència, sinó que volen la roja.

Trobo normal que ERC hagi votat en contra de la seva inclusió perquè els seus votants no senten la roja, i alguns de CIU també... (tot i així reconeixo que desconec qui ha votat a favor o en contra).

I penso es tan difícil veure el partit des de casa o en un bar com faria jo amb la selecció catalana.


Finalitzo informo que el meu company se'n ha anat o està a punt d'anar-se'n a Liverpool durant vint i pocs dies dies, crec que torna el 20 del mes que ve, així que m'haureu de suportar les meves actualitzacions. Tot i així, m'agradaria no sentir-me sol aquí escrivint. Deixar un comentari mai fa mal, per no sentir-me sol. jeje

Per cert, jo vaig amb alemanya perquè menjar-me una setmana dient arriba españa ganamos bufff... pot arribar a ser massa cansino!

Siau!

Salut......... i força ................al Canut!