dijous, 5 de juny del 2008

Vergonya els hauria de donar


Des del dia que vam començar aquest bloc sabia que aquest dia arribaria i hauria d'escriure sobre aquesta "Fiesta Nacional" com alguns l'anomenen. Doncs si avui us vull parlar de les corridas de toros. Primer de tot em disculpo per utilitzar tants termes en castellà, però el seu ús es utilitzat molt pels nacionalistes espanyols i no mereix cap traducció aquest sadisme organitzat.

Aquesta Fiesta Nacional que per llei hem de sentir un orgull de tenir-la i que se celebra en tots els racons dels països fins i tot en les nostres terres catalanes (aquí, cada molt temps) realment em dona fàstic. Crec que no cal justificar gaire perquè em considero antitauri i perquè sempre reclamaré que s'aboleixi aquesta festa tant als Països Catalans com a Espanya (perquè sigui festa o no, no deixa de ser un sacrifici indiscriminat d'animals on la GENT ES DIVERTEIX!!!, ojo al dato!)

Avui només vull criticar una notícia que he trobat per casualitat el diari en línia 20 Minutos (notícia). En aquesta notícia ens expliquen que a Portugal han recapacitat una mica hi han decidit que les corrides de toros només es podran retransmetre per la nit en horaris per a protegir als nens que vegin aquests assassinats d'animals. Tot i així la notícia no tenia això com a punt principal sinó que parlaven de les declaracions del DEFENSOR DEL MENOR de Madrid que no veia amb mals ulls que els nens vegin aquestes corrides de toros sinó que és bo per ells i és necessari que les vegin. I ara dic jo: m'estàs dient que aquests suposats "defensors dels menors" veuen més greu que es vegi un tros de pit o es senti un insult com "estúpit, imbécil" a la tevelevisió que si surt això?¿?¿?¿?:
Serè jo però veure com sacrifiquen un animal i disfrutar de com desangra un pobre animal no és de gaire persones racionals. Sí, ho sé, els espanyols mai s'han caracteritzat per ser gaire racionals en alguns aspectes com pot ser també la invasió i el manteniment de països envaït encara avui. Mai ho entendré, ho sé... però veure una criatura innocent patint per diversió, i que a part de matar-lo li tallen les orelles com a símbol de la bravura del torero no em sembla el més entretingut i moral ni per un nen ni per una persona. Ja m'agradaria veure que us fessin el mateix a vosaltres.

Per això cada dia que sento per casualitat que li han clavat alguna cornada a algun torero, doncs me'n alegro. Sí, sí, me'n alegro que també prenguin de la seva medecina, tot i que no els hi desitjo la mort, perquè al igual que no desitjo la mort al brau tampoc li desitjo a aquells irracionals que els maten en mans dels braus.

Com et deus sentir si et treuen del teu habitat on portes vivint tota la teva vida encara que sigui una granja, un camp o un corral, i de cop t'envien una plaça de Toros amb un munt de gent mirant-te i que et comencin a DISFRUTTTAAAR!! d'aquell martiri. ¿Això és igualtat de condicions, un brau contra una gentada (el factor públic influeix)?

Aquests primers passos per a la seva prohibició, encara que siguin d'un país relativament proper als Països Catalans m'alegra molt. I a la vegada em posa negre llegir després declaracions d'un suposat defensors dels menors en contra del que estan fent a portugal! PuToS Nacionalistes Espanyols!

Per acabar us he deixat unes imatges i una cançó d'SKA-P anomenada "Vergüenza" que com dirien els espanyols "no són ningún desperdicio" si ajuda a conscienciar a aquells que s'autoanomenen progressistes. Perquè ja sé que els conservadors no els hi entrarà al cap mai el que s'anomena racionalitat; no hi ha res a fer amb ells!

Salut i força al Canut!





Y m'alegro per aquests regals de tant en tant:

3 comentaris:

Anònim ha dit...

"Oleeeeee, ooooleeee!!! "

Aquest crit habitualment s'expresa a les "corrides de toros" XD

Doncs jo avui vui dedicar aquest Ole! als autors d'aquest blog!
I em direu... i xq???
Doncs... xq em surt dels nassos, i punt! "."

No, xq estic d'acord amb l'article i em sembla q aixo no es cap esport o com li vulguin dir..
Aixo es una bestiesa!

Weno, m'envaig a estudiar per la sele, q tinc molt feina... XD

Un Cop d'Ull ha dit...

Estic totalment d'acord amb tu amb que es una vergonya aquesta tortura que alguns anomenen "festa" ...



Gracies per seguir el nostre blog i per el link sobre la noticia, molt interessant ^^



Ens llegim





http://un-cop-dull.blogspot.com/

Unknown ha dit...

És que no es pot permetre això, sé que a nivell espanyol es molt dificil encara però a nivell català o a nivell dels Països Catalans ho hauríem d'aconseguir.