dilluns, 28 d’abril del 2008

SKA-P!

Avui torno a desmarcar-me de la política instantàniament per publicar referent a una notícia (que jo considero emocionant) que he vist.

SKA-P es torna a juntar! Això significa que treuran un nou CD cap allà Octubre i que pels volts de Novembre faran una minigira!


Només dir que ja estic esperant el dia que vinguin a Barcelona per anar-los a veure. Seria la hòsita!

Aprofito per recomanar aquest grup a qualsevol que pari per aquest blog. Són un grup que reclamen una millora social i que denuncien totes les injustícies de la nostra societat d'avui dia.
I a més, ho diuen sense pèls a la llengua; com ha de ser!


Ací queda
siau!

5 comentaris:

Un Cop d'Ull ha dit...

Us hem posat a la llista de links del nostre blog! ^^

saluuut!

Anònim ha dit...

Doncs jo recomano a tots els q llegiu aquest blog, un grup i un cantant.

El primer es un grup molt bo, es diu La factoria, es un grup de reggeton, i la seva millor canço es Yo soy tu gatita.

I despres us recomano cualsevol canço de Camaron de la Isla, es molt bo!


Saludus als milers de lectors d'aquest magnific blog

Un Cop d'Ull ha dit...

Teniu molta raó...

Calen moltes reflexions...per part de molta gent...si tant sols tots estiguéssim disposats a reflexionar...ja hi hauria molt de guanyat!

salut companys!

Anònim ha dit...

no no, el millor es Joselito!!!
i el seu... Aiiiii campaneeeeraaaaa!!

O Marisol... amb: La vida es una tombola, tom tom tombola!

O... Manolo Escobar!!!! Mi caRRooooo me lo robaroooon!!!!

_MeiA_ ha dit...

woooo!
primera noticia que tinc! no ho sabia pas que es tornaven a ajuntar! molt beeee!
ufff.. jo els vaig anar a veure fa molts anys.. i va ser un autèntic festival! amb ganes de tornar-hi!

un pto!