dilluns, 14 d’abril del 2008

Carme Chacón!

"Chacón ha acabat el seu discurs amb "Viva España" i "Viva el Rey"."

Aquestes paraules, a Racó Català, m'han deixat glaçat.I no pel fet que digues això que, si és el cas que ho pensi, bé per ella, però es que ara entenc encara menys com Esquerra Republicana pot pertànyer a un Govern en el qual hi ha un partit que té com a candidata per a Madrid a la snyora carme Chacón.

Jo, digueu-me estrany o què, però a les paraules: Esquerra Republicana de Catalunya hi dedueixo una ideologia d'esquerres, paral·lela en aquest cas a l'independentisme (més moderat o menys, tant se val), i alhora una ideologia republicana (ho diu el nom cony!)

Si us plau, és que no m'entra al cap!!!

Almenys a mi no m'entra al cap la imatge d'en Carod, Puigcercós, Benach, Portabella, Bertran al costat de la senyora Chacón mentre ella crida a grito pelao: VIVA ESPAÑA y VIVA EL REY!

No, no puc imaginar-m'ho.

Ací queda
siau!

1 comentari:

Un Cop d'Ull ha dit...

és una mica trist...contradictori i tmb incomprensible...però és que ja...qualsevol cosa és possible.....

donem un cop d'ull doncs!

^^

salut!