dijous, 15 de gener del 2009

Ja el que ens faltava senyors!

Atenció perquè ja era el que ens faltava!!

S'ha convocat una manifestació a favor d'Israel a Madrid! Sota el lema: "En defensa de Israel, contra la mentira y contra el terrorismo de Hamas".

I ara em pregunto: Quines seran les consignes d'aquesta manifestació? Israel amigo, Madrid está contigo! ???? o bé alguna cosa més pacifista tal com: Viva, viva viva Palestina muerta! '????

Sincerament he vist la notícia i no m'ho creia, però què és això senyors? Com es pot estar al costat d'Israel actualment?

Potser sóc jo però em sembla totalment inversemblant acudir a una manifestació en defensa d'Israel! Ho sento no puc! No podria sortir al carrer en defensa d'Israel després d'haver vist a la la televisió com palestins són assessinats per Israel!

Estic en contra de la violència de Hamas? Sí, totalment. Però per favor!! D'aquí a manifestar-te a favor d'Israel hi ha un pas no?

Cada dia aquest món em sorprèn més!