divendres, 11 de juliol del 2008

Done'm suport a ~Cal Macarró~, aturem el moving que està patint!

Avui, vull parlar-vos de ~Cal Macarró~ com han fet molts altres blocaires catalans. Primer de tot és donar el meu suport i mostrar la meva solidaritat al moving que esta patint aquesta taberna catalana per part del propietari del inmoble.

Aquest local va néixer amb l'objectiu de ser un local per a fer presentacions de llibres, col·loquis, xerrades, però sobretot música en directe. Aquest objectiu va ser complert després d'obrir el local fins que el propietari (que té llogat tambéCal Macarró), un any més tard, va fer habitacions al pis de dalt de la taverna i va començar a posar denúncies i trucar a la policia cada cop que hi havia concert. Aquestes denuncies li han causat que des de fa un temps ja no es puguin celebrar concerts.

Considero que hem de reclamar com sigui que durant el poc temps que li queda amb contracte de lloguer pugui seguir fent la funció principal que tenia al començament i és la de fer concerts en directe de principalment música en català. El meu poble de fi de setmana o vacances és Rubió (Anoia) molt proper a Calaf, i us puc constatar que sobre el ressò que té aquesta taverna a la Catalunya Central és molt important. No hi ha moltes persones que desoneguin el local i els actes que fan. Aquest local ha servit sense dubte d'un difusor de la cultura catalana que hauriem de mantenir donant suport entre tots. Jo només he estat 1 vegada al local, però us puc assegurar que va ser una de les tavernes que més agust m'hi he sentit mai, perquè era l'ambient i música d'ambient adient al meu ambient.

Per això demano a tots que us adheriu al manifest per la preservació d'aquest local i doneu difusió a la vaga de fam que esta portant a terme el llogater de ~Cal Macarró~.

Si voleu més informació del cas podeu veure l'entrevista feta per Albert Om en el programa de Tv3 "el Club"
Ací queda!